vrijdag 6 juli 2018

VW Gekte



Zolang als ik me kan heugen, ben ik gek geweest op de VW kever & bus.
Ik heb zelfs een mooie rooie kever uit 1967 gehad. (Goed bouwjaar toch!? )
Ja echt waar!!!


Hij was vuur rood (zoals op deze foto) met heel veel chroom elementen!
Ik moest hem helaas weg doen want zelf sleutelen kon ik toen niet en dit wagentje
verdiende het gewoon om elke week in de watte gelegd te worden en dat kon ik toen niet.
Dus....ik heb toen een lieve nieuwe eigenaar gevonden.
Maar de liefde voor de VW Kever bleef zeker!!

Er komt geregeld een oranje kever de straat in rijden en als ik hem hoor, of geparkeerd zie staan dan gaat mijn hartje toch wel sneller kloppen.......


Nu zijn we wat ouder geworden maar zouden dolgraag met z'n twee eens op vakantie willen met een VW bussie............misschien wel bezitten maar dat zijn toekomst dromen...........

Maar nu....... waarom heb ik het over de VW??

Hierom:


Natalie Visser heeft deze geweldige schoudertas ontworpen!
En Wendy Rademaker heeft daar geweldige filmpjes van gemaakt.
Het patroon is makkelijk te volgen op Youtube.
In de Facebookgroep: Haakwerkjes kun je daar alles over lezen!
En het patroon vinden.


 In Nov 2016 heb ik al eens de Flower Power Spaarbus gemaakt.
Zie  mijn andere blog.
Het patroon is van Yvonne Blanker en was toen een CAL.
Nu is het een kooppatroon geworden.
Ook deze ga ik binnenkort weer maken!



Kun je niet haken?
Geen probleem! Binnenkort is deze tas ook te koop en kan In Opdracht
gemaakt worden in elke kleur combinaties!
Dus hou mijn Facebook pagina: Een Creatieve Duizendpoot goed in de gaten!!




xXx Carla xXx 


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...