woensdag 4 juli 2018

Uithalen en opnieuw beginnen



Kennen jullie nog de deken Winter Glow van Mr Cey!?
Deze bedoel ik



We vonden hem erg leuk maar hij lag maar op de bank niks te doen.
Gewoon mooi te zijn en ook al is dat natuurlijk genoeg voor een deken,
je wilt hem toch ook wel gewoon gebruiken, als dat nodig is.
Tenminste.......hier bij mij haha

Op een middag voelde ik me niet zo lekker en ging op de bank liggen.
Natuurlijk met de Winter Glow over me heen.
Maar het viel me op dat de gaten toch groter waren dan ik dacht.
(of het zat tussen mijn oren haha)
Warm was hij wel maar toch door de open delen, voelde ik een frisheid.
Dus wat ga je dan doen!?
Juist, opnieuw beginnen!!

Ik heb hele leuke steken gezien bij Eva Kramer op haar groep:
Janice EVE
Ze maakt de leukste dekens van dit moment.
Gewoon allerlei leuke steken en die verwerk je dan in banen.
Nou die wilde ik ook maken! Maar dan met mijn eigen twist natuurlijk


TADAAAAAAAAAAAAA dit is hem geworden!!
Nu ben ik helemaal verliefd op de deken!

Hij is was kleiner natuurlijk, de gebruikte steken gebruiken veel wol,
en ik had maar een x-aantal meters door de Winter Glow
maar het is een heerlijke deken voor de frisse dagen of avonden in de tuin.

De gebruikte steken zijn:
* Wavelsteek
* Mandensteek
* Keltische Weefsteek
* Boordsteek

Ik ben dolblij dat ik toch die beslissing heb genomen om de orginele deken te her-gebruiken.
Sommige zouden zeggen: zonde van je tijd!
Maar ik ben graag bezig en wat is er nu niet leuker dan opnieuw verliefd worden op je project!?

xXx Carla xXx


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...