donderdag 3 november 2016

Flower Power Spaar Bus



Op  14 Sept liet ik via Facebook al onderstaande foto zien met:

" Je doet soms rare dingen voor je hobby"
 
Hahaha wat kreeg ik leuke berichtjes daarover.
Vele zaten maar te bedenken wat ik nu weer aan het uitspoken was!?
In dit geval ging het om de 2 melk-kannen die te drogen hingen in de zon.
 
Eindelijk kan ik jullie nu het eind resultaat zien!
Op de Facebook-groep van Yvonne Blanker hadden we een CAL.

De Flower Power Spaar bus!!

Elke week kwam er een deel van het patroon uit en iedereen moest actief mee doen.
Gaande weg werd de 'bus' opgebouwd.
 


 Zal jullie niet vervelen met alle tussen foto's ;-) hihi

Zijn jullie al nieuwsgierig???

Tadaaaaaaaaaaaaaaaaaa
De Flower Power Spaar Bus eind resultaat!!


Is hij niet geweldig!!??

Ik heb het gehele project mee gehaakt en is zoals hij is.
De aankleding kun je natuurlijk beetje zelf aanpassen maar op de regenboog na,
is hij gemaakt zoals Yvonne in gedachte had!
Ik ben er super trots op en vind hem helemaal super!!

 xXx Carla xXx

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...