donderdag 21 juli 2016

Verliefd muisje




Ooooh hoe vinden jullie haar??? Is het geen schatje?

Toen ik haar voor het eerst zag, stond ze gelijk hoog op mijn to-do-lijstje
en toen ik een keer in de Kruitvat stond en daar geweldige garen zag liggen,
wist ik het gelijk! Ik ga haar NU maken haha

Het originele patroon komt uit Rusland, hier kun je haar vinden:
Kowmar11

Maar gelukkig is er een geweldige Facebook-groep van Jeanette Kemp:
Handmade Creaties en Vertalingen
 dit patroon met toestemming van de ontwerpster, heeft mogen vertalen.
Ze hebben daar nog veel meer vertaalde patronen!! Je moet daar echt een kijkje nemen.


De garen die ik gebruikt heb is van Kruitvat.
"Washed Denim" - 50gr = ca 130m
in de kleur: 2 bollen grijs/wit en 1 bol rose/wit
 78% katoen/22%Acryl en haaknaald 4


Ze is zittend zo'n 30 cm geworden.

Ze is nog niet helemaal klaar, ze moet hier en daar nog een bloem krijgen en in haar
rechter 'klauw' moet ook nog een bloem komen maar ik vind haar al zo geweldig!

In haar hele lichaam zit (in mijn geval) een oude breinaald zodat ze ook kan hangen,
net zoals het patroon.

Wat ben ik verliefd geworden op dit verliefde muisje!!
Ze zal zeker niet de enigste blijven ;-)



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx Carla  xXx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...