donderdag 7 juli 2016

Papieren Lichtjes



Vorig jaar kwam ik een heel leuk knutsel-projectje tegen:
Papieren lichtjes!

We hebben allemaal wel waxine-lichtjes in huis.....denk ik ;-)
En of dat nou echte zijn of op batterij maakt niets uit.
Waxinelichtje = waxinelichtje...toch!?

Ik heb een aantal gekleurde glaasjes waar ik ze in doe,
de sfeer vind ik zo heerlijk!
Maar heb ook een aantal doorzichtige glaasjes staan.
Maar nu zag ik bij Karin Joan een hele leuke variatie!
Een print die je uitknipt en om je glaasje heen plakt.
Zo krijg je weer een bijzonder lichtje!
Ze heeft er aan aantal staan op haar blog.
Hoe jij ze ook kunt downloaden, lees je daar!
Haar link vind je onderaan.
Het enigste wat je nodig hebt is een printer en plakband!

Ik heb ze een beetje aangepast omdat ik dat leuk vond.
Heb je een printer? Dan zijn ze zo gemaakt!
Dit zijn ze geworden:


De ene helft zijn foto's terwijl ze nog niet branden.
De andere....ja je raad het al.......als ze branden!
De sfeer is zoveel male gezelliger nu!

Wil je ze ook?
Kijk dan eens op de blog van Karin Joan.
Dit waren mijn eerste probeersels maar ga ze zeker nog meer maken
en........... zal ik ze dan ook voor jou maken!?
xXx Carla xXx


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...