zondag 31 juli 2016

April De Kikker



 Begin dit jaar, in April, heb ik mee gedaan aan een Amigurumi Call.
Het was de April Kikker van Angelique Luijkman van Angels CCrochet op de Facebook-groep:
CAL's van Jacueline Crochet and More.....
Het was mijn aller eerste Amigurumi die ik maakte van Katoen.

Ik kreeg de katoen om de April Kikker te maken van Kaatje Sprokkereef-Groot die al
heel veel jaren een wol winkel heeft: 

http://www.breiwinkel.nl/

De Kikker wilde ze graag in haar winkel gaan verkopen.
Ik vond het zo geweldig dat ik de gelegenheid kreeg van Kaatje om met deze CALL mee te doen!!

Nogmaals dank je wel Kaatje!!!!!


Elke week kwam er 1 deel ter beschikking en kon je aan de slag gaan.
Toen ik hem af had, vond ik dat hij wel een hoedje verdiende want zo werd hij nog mooier!

Dit is hem geworden!

Vind je het geen lieverdje!?!?!?

Hij heeft maar een korte tijd in de winkel gezetten want al gauw had hij een nieuw huisje.
Ik ben er zo trots op!!

Dank je wel Jaqueline voor deze leuke CALL!!!


Maar nu moest er natuurlijk wel een nieuwe kikker gemaakt worden want er was nu een open
plekje in de wolwinkel ;-)

Dat vond ik geen straf natuurlijk!!
Ik ging weer gauw aan de slag...................
Hopelijk kan ik gauw de nieuwe kikker laten zien!

 Wil ook jij deze April Kikker maken?
Je kunt hem hier vinden op Ravelry
Of hier op haar Etsy pagina



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx Carla  xXx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...