vrijdag 1 juli 2016

Vrijdag inspiratie


 Vanaf volgende week vrijdag ga ik elke week een inspiratie-blog plaatsen.
Dit kan van alles zijn maar ik zet ook een ontwerp(s)ter o.d. in de spotlight,
omdat ik vind dat die wel extra aandacht verdiend. 

Vandaag wil ik jullie graag mijn nieuw ontdekte woord met jullie delen
met de hoop dat jullie er natuurlijk ook iets aan hebben, nl:

Digitale Detox!


Wat klinkt dat hevig he haha
Het is momenteel een hype en sinds ik me ben gaan verdiepen daarin,
zit er zoveel waarde in dat ik het graag even met jullie deel.


In het kort komt het hier op neer, o.a.:
Zet eens je mobiel uit!
Laat je computer eens een dag gesloten!
Trek er eens lekker op uit.

'Maak je eens los van de Digitale wereld en her-ontdek de echte wereld"

Al start je maar met 1 dag!

Er zijn zelfs al hele vakanties te plannen die op Digi-Detox tour zijn.
Dan moet je o.a. je laptop en je mobiel inleveren bij de balie zodat je je geheel kan
focussen op je vakantie.
Zij zeggen: "offline is het nieuwe luxe!"
Soms hebben zij zelfs koperen buizen door het hotel lopen zodat alle wifi kanalen
worden gestoord! .  Ok dat gaat misschien een beetje ver ;-)
maar als je erover na denkt, zit er wel wat van waarheid in!
Google maar eens, en er gaat een (nieuwe) wereld voor je open


 Hoe ik dat zelf ga aanpakken!?
Ik ga eens beginnen om 1 dag eens alles uit te laten staan en die dag mijn
volledige aandacht te geven aan de buitenwereld en mijn gezin.
Eens kijken hoe dat gaat lopen maar vooral hoe dat gaat voelen.....
Doen jullie mee?
 
Ik hou jullie zeker op de hoogte!

 Groetjes en heb een geweldig weekend!

 xXx Carla xXx


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...