donderdag 5 november 2015

Hoe blij kun je zijn!?


Hoe blij kan een mens zijn!?
Nou heel blij!!

Op mijn creatieve blog vertel ik over de aanschaf die ik gedaan hebt van breipennen.
Ik was zo slim om naar de kringloop te gaan en jeetje wat was ik blij!
  Ik heb daar 3 sets mee genomen voor € 0,10 per stuk!
Ook hadden ze vele creatieve bladeren en boeken dus ja even neuzen.
En waar valt mijn oog op?
Juist 4 brei-magazines die ik helemaal geweldig vond.
Voor € 0,25 per stuk.
Dus voor € 1,30 kon ik thuis aan de slag met breien!
Helemaal happy!!

En toen de 2e geweldige ding deze week.
We hadden een jarige en heeft geld gehad.
En wat hebben we besloten daarvoor te kopen?
Iets om ons eens lekker te verwennen.......
Laat de Trekpleister nou net dat in de aanbieding hebben,
wat wij dolgraag willen!
We hebben nu beide een heerlijke elektrische deken!
Niet meer klappertandend naar bed maar letterlijk
een heerlijk warm mandje!!

Wat kan een mens gelukkig maken

ik moet gelijk denken aan het liedje van Rene Froger hahaha
maar het is wel zo! Wij hebben niet veel nodig om er intens van te genieten!

p.s. hoop snel wat mooi brei-werk te laten zien!

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...