maandag 26 oktober 2015

Aan de koffietafel - week 41



Het is herfst en dus...... najaars-opruiming!

De hele zomer ben ik bezig geweest met datgeen wat me erg aan het hart ligt.
Net zoals mijn blog, is er in mijn hoofd veel gaande en dat wil ik graag gaan opruimen.
Ik hoop daarmee dat zowel in mijn koppie als op mijn blog,
het overizchtelijker gaat worden.
Er zijn een aantal dingen waar ik echt continue mee bezig ben.
Het grootste is haken!

Haken, haken, haken...... het brengt me zoveel!
Maar er is meer en daar ga ik nu mee aan de gang.

*** Rook vrij ***

Helaas is mijn stop poging gefaald.
Sinds een weekje steek ik zo af en toe weer een sigaretje op.
Jaaaa ik baal van mezelf joh!
Bijna 30-dagen pas mogen ontvangen maar helaas.......




Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...