woensdag 25 november 2015

Hip & Warm de winter door!


 Dat is de naam van de nieuwe actie die ik heb opgezet.
Ik ben nl gaan haken voor de Kinderkledingbank Stede Broec
en hopelijk straks ook voor de Kledingbank Enkhuizen.

Ik hoop dat er mensen zijn die wol en garen willen sponseren want ik kan dat
helaas niet zelf betalen. Ik kan wel mijn tijd doneren en dat doe ik met heel veel liefde!

Tegenwoordig is het voor vele mensen al moeilijk genoeg.
Het is natuurlijk schandalig dat kledingbanken nodig zijn in de huidige tijd
maar ook weer geweldig dat ze bestaan!
Naast de voedselbanken bestaan er ook (kinder)kledingbanken en zelfs
voedselbanken voor huisdieren!

Ik kan helaas weinig doen voor de mensen van de voedselbank,
zo ook kan ik niets doen voor de voedselbank voor huisdieren.
Ik heb zelf 3 huisdieren en dat is al moeilijk genoeg.
Maar ik kan wel wat doen voor de (kinder)kleding bank!!

Er wordt op facebook al de ene groep na de andere groep opgericht om voor onze medemensen
iets te maken, dat kan van alles zijn: naaien, breien, haken enz.....
Ik wil niet oplossen in een groep en echt direct iets betekenen voor mijn buurt genoten.

Op dit moment is de Kinderkledingbank Stede broek het meest enthousiast en is gelijk
aan de gang gegaan om garens te verzamelen.
Er zijn zelfs al 2 mensen die garens hebben gedoneerd!
Mijn idee is zo lief ontvangen en dat doet mij goed!
Ik ga me dus heerlijk inzetten en flyers maken om zoveel mogelijk wol en garens
te verzamelen zodat ook de mensen die het wat minder hebben,
hip en warm de winter door kunnen!!

Het eerste setje is al een feit!!

http://hipenwarmdewinterdoor.jouwweb.nl/


maar er zullen zeker nog veel meer leuke items gaan volgen!!

Website:
http://hipenwarmdewinterdoor.jouwweb.nl/

en ook op facebook te vinden!


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...