maandag 5 oktober 2015

De super bloedmaan


Super Bloedmaan

Ik had er nog nooit over gehoord maar nu ik dat wel deed, 
wilde ik ook weten wat er allemaal gebeurt en wat er aan de hand was.
Super Bloedmaan

Super omdat hij dicht bij aarde staat en dus groter als normaal.
Rood omdat .... tja heeft met de standen van de bollen te maken.
Lees er zelf maar over:

wat een fantastisch fenomeen zeg!
Dat wilde ik wel zien!!

http://www.tagmag.be/calendar/date/bloedmaan-en-supermaan


 Ok ik ben bijgekomen van deze ellende devil-emoticon 
 Ik de hele avond met mijn camera bezig (instellingen e.d.) om de maan zo 
mooi mogelijk op de plaat te zetten. 
En ja hoor was goed gelukt! Zie foto, dat was rond 2300 uur! 
Nu de beslissing genomen om ook rond 4 uur die mooie rode maan te gaan spotten. 
Dutten op de bank dus en aangezien mijn vriendin vroeg op moest voor het werk, kon er niets fout gaan.......toch!? Hmmmmmm juist jullie voelen hem al............verslapen we ons allebei!!!!!! 
Om 06:30 staan we als 2 slaperige zombies in de huiskamer! 
Mijn vriendin totaal gestressed ivm haar werk en ik totaal slaapdronken en teleurgesteld in 
mezelf omdat de maan nu gevlogen is wink-emoticon 
Dat hebben wij weer frown-emoticon Tja........ leuk he zo'n bloedmaan!? 
Nu maar wachten op 2033?


Zelf vind ik deze foto wel heel erg mooi!
Eindelijk heb ik aandacht gegeven aan mijn camera........
en dat werd tijd!!


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...