zondag 13 september 2015

Rook vrij dag #11


Op advies van een kennis heb ik me aangemeld bij

Je houdt daar een dagboek bij, net zoals zovele die gestopt zijn.
Je kunt invullen wanneer je gestopt bent, wat je rookte enz...enz....
Zo weet ik nu dat:


en je krijgt als telkens als beloning een pasje als je een mijnlpaal hebt gehaald.
Ik heb er nu 2

 


Er zit ook een forum bij waar je van alles kwijt kan
maar het leukste vind ik de dagboeken van iedereen!
Je ziet zelfs hoe lang men gestopt is e.d.
Heb de hele middag even zitten lezen en geloof dat ik het een geweldige site vind!!

Ik weet niet of buitenstaanders mijn rookblog kunnen lezen maar anders
kun je die hier vinden:



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...