maandag 7 september 2015

Rookvrij - Dag #6


 Maandag, dag 6 al weer van een rook vrij leven!

Ik type het in en zie ineens dat het al dag 6 is!!
Jeetje gaat eigenlijk best snel.
Al bijna 1 week!! Daar mag ik trots op zijn toch!

Vrijdag  om 16:50 heeft Trudy van Smoke Free nog contact gezocht met me.
Dat is snel he!? Wauw.
Bij toeval keek ze nog even op haar mail en zag mijn aanmelding en klom gelijk in de foon.
Ik was totaal verbijsterd ahaha zo snel en toch nog voor het weekend!
Ze heeft het een en ander uitgelegd en stuurt me een link toe die ik moest invullen.
Naar gelang mijn ingevulde lijst, zou er maandag een coach bellen en zouden ze zo
spoedig mogelijk pleisters regelen voor me.
Ik ben helemaal uit het veld geslagen..... zo snel gaat het allemaal!
En het idee dat ik niet zonder pleisters hoef te zitten en een hoeraatje waard!!

Het weekend is so-so gegaan.
Overdag heb ik er niet zo'n moeite mee maar de avonden des te meer.
Je zit 's avonds gezellig tv te kijken met een drankje en daar hoort een sigaret bij natuurlijk!
Mijn meissie loopt steeds naar buiten voor een smoke en ik pakte wat meer
de e-smoker. Nee het doet weinig maar door de rook denk je wel te roken.
Je bezodermieterd jezelf een beetje maar daar lig ik niet wakker van hoor.
Als ik op die manier van de echte peuken kan afblijven......vind ik het prima!

...........meer


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...