vrijdag 11 september 2015

Rookvrij - dag #10



 10 dagen rook vrij - 

Het wordt toch moeilijker. 

Niet zo zeer de trek want daar werken de pleisters voor maar de handeling. 
De momenten dat je samen 'gezellig' even peukie doet. Even dat momentje van relaxen. 
Mijn coach gaf al aan dat dat maar gedachte wolkjes waren en die vanzelf weer wegdrijven maar toch. 
Ik betrap me er zelf op dat ik op zo'n moment denk: wolkje wolkje wolkje haha en dus ze weg met mijn gedachte maar dat gebeurt op het moment best veel op een dag EN mijn humeur gaat nu opspelen. 
Gister was ik zo sagi dat ik mezelf irriteerde........moet echt wel elk uur bedenken waarvoor ik ook al weer stopte.



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...