woensdag 20 mei 2015

Haak virus


Het heeft even geduurd.... ik wilde er niet aan!
Vroeger haakte ik wel maar nooit iets gemaakt wat ik de moeite waard vond.
Nou dat is nu wel omgeslagen hoor!!
Komt door de social media van tegenwoordig.

Die had je voorheen niet en moest alles uit boekjes gehaald worden.
Gelukkig is mijn moeder ook een zeer creatief persoon en haakte en bereide er heel wat aan af.
Zelfs in opdracht!
De toegang tot boeken had ik wel maar als beginner kwam ik niet uit al die steken.
Nu met facebook en andere social media, heb je zoveel groepen, blogs e.d.
dat je je niet hoeft te vervelen en er zijn genoeg mensen die je van alles wil uitleggen.

Nou ik heb het weer geweten hoor!!!
Ik ben weer..... verslaafd!
Aan de zoveelste hobby hahaha

Kijk eens waar ik mee bezig ben......
http://mystyleiscreativestyle.blogspot.nl/2015/05/mijn-budget-kleed.html

http://mystyleiscreativestyle.blogspot.nl/2015/05/mijn-budget-kleed.html

Ik noem het mijn "Budget"-kleed.
Waarom? Dat lees je op mijn andere blog.
Klik op de foto's om naar mijn andere blog te gaan!


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...