maandag 15 juni 2015

Helaas...........



Ik heb vandaag de beslissing genomen om 1 blog met pensioen te sturen.
Het is gewoon onmogelijk om 3 blogs bij te houden.
Het zal wel kunnen maar dan moet je enkel en alleen met die blogs bezig zijn en dat
doe ik niet......ik ben met zoveel meer bezig ;-)

Ik wilde rust creƫren voor mezelf door diverse blogs samen te voegen en
het in 3 blogs te doen maar zelfs nu merk ik dat dat een hele klus is.
Ik heb daarom besloten om de blog:
Van Huis Tot Thuis
te sluiten en eventuele berichtgevingen gewoon hier in mijn blog over te nemen.
De blog van VHTT blijft wel bestaan! Net zoals het Pinterest-bord.
We kunnen immers niet in de toekomst kijken.

Om meer mensen te bereiken, ga ik me toeleggen op dit blog en alles wat daar bij komt kijken.
Hopelijk kan ik jullie genoeg inspireren om te gaan volgen.

Voor de lezers die die blog volgde kan ik zeggen:
Dank jullie wel!! Hoop jullie hier te mogen verwelkomen!

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
Doei doei


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...