maandag 20 april 2015

Aan de koffietafel - Week 16


Het is maandag dus weer een wekelijks overzicht wat er allemaal op mijn blogs heeft afgespeeld.

Op mijn Blok Of Life is nog niet zo heel veel gebeurt afgelopen week.
Mijn zoon heeft een nieuw huisje gekregen dus moest er daar het een en ander
geschilderd worden. Iets wat ik erg leuk vind om te doen!!
Hijzelf werkt full time dus heeft daar A weinig tijd voor maar B hij vind het ook niet leuk om te doen.
En ikke wel! Dus verven met die handel haha
Hij heeft alles wit met antraciet grijs en hier en daar zwart.
Wordt een geweldig gaaf huisje!!

http://mystyleiscreativestyle.blogspot.nl/

Er is een Vrijdag-Inspiratiedag thema bijgekomen!
Het thema van die dag is: Koningsdag!
Misschien zoek je nog leuke inspiratie om te dragen OF te maken voor die dag!
Misschien sta je op de Vrijmarkt en dan is het altijd leuk om zelf gemaakte spulletjes te verkopen.
Via deze blog krijg je diverse informatie en inspiratie.
Op het Pinterestbord: Koningsdag kun je nog meer vinden.
En (bijna) alle hebben een hele duidelijke uitleg!

Hoe vind je Flip Flops?? Of te wel Slippers!?!?
Ikzelf WAS er geen fan van maar dat is nu verandert!
Op mijn blog heb ik hele leuke slippers geplaatst om zelf te maken!
Ik heb mijn uiterste best gedaan om het zo duidelijk mogelijk allemaal uit te leggen.
En wil je meer zien?? Laat dan een berichtje achter! Dan ga ik meer ideeën en uitleggen geven!


Op mijn blog 'Van Huis Tot Thuis' heb ik een geweldige video geplaatst
van een dame in America die altijd ruzie had met de was.
Niet alleen met haar 6 kinderen maar ook met de ruimte!
Ze is diverse kringloop winkels afgestruind en heeft haar hele washok aangepast aan haar
eigen ideeën. Ik moet zeggen: dat heeft ze fantastisch gedaan!!!
En niet alleen haar uit eindelijk washok is gaaf, ze heeft zoveel ideeën gegeven
dat ik het nu jammer vind dat mijn kinderen uit huis zijn hahahaha
Maar ga er zeker mee aan de gang voor als er hier weer kindervoetjes over de vloer gaan komen.

Als alles gaat verlopen zoals ik het geplant heb, komen er aankomende week
weer verhalen en foto's van mijn eigen huisje en knutsels.
Ik ben met diverse projecten bezig hahaha ja ik weer....ik weet het.
Ben druk bezig onze houten tuinset een lijkje verf te geven,
de tuin gezellig te maken met eigen creaties....ach en nog meer maar dat lezen jullie vanzelf wel okay!?

Wens jullie een heerlijk week!

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...