maandag 13 april 2015

Aan de koffietafel - Week 15

...wordt een wekelijkse berichtgeving wat er zoal afgelopen week heeft gespeeld.
Ik ben druk bezig met het maken van een nieuwsbrief.
Hoe ik die ga opbouwen ben ik nog aan het uitzoeken maar ik hou jullie op de hoogte.
Via Facebook gaat er ook wat gebeuren.
Maar dat hou ik nog lekker even voor mezelf..... gemeen he

Het gaat in ieder geval dit gebeuren:
OF facebook-fans OF nieuwsbrief fans
krijgen van mij een link met mijn eigen freebies en downloads!
Enkel en alleen voor jullie!

Pffff afgelopen week is de kick off geweest van mijn blogs.
Ze hebben allemaal een nieuw jasje gekregen en een duidelijke beschrijving wat ik wil bereiken.
Nou is het zo dat ik ontzettend graag zelf bezig ben maar heb een chronisch tijd en geld gebrek hihi dus deel ook best veel wat andere mensen gemaakt hebben.
Omdat ik graag wil dat iedereen ermee aan de slag kan gaan, geef ik eventueel extra informatie of (met toestemming) vertaal ik het een en ander.

Wij zijn lekker bezig in onze tuin!
Al het onkruid is weg en hebben zo nu en dan een leuke plant gekocht.
We hebben grootse plannen haha hebben al leuke spulletjes gekocht voor de tuin.
Ook staan er diverse creatieve projecten aan te komen dus hou alles in de gaten ;-)
Magnolia Susan!
Even kort iets anders.
Er zijn hele manieren om op een juiste manier een blog te schrijven.
Allerlei manieren om een juiste blog te schrijven maar ook veel dingen die Not Done! zijn.
In de afgelopen jaren ben ik veel van die teksten tegengekomen MAAR daar doe ik dus niet aan!
Mijn blog schrijven is een van mijn hobby's die het bloggen juist zo leuk maakt.
Ik heb mijn levenlang altijd al diverse (dag)boekjes (tegenwoordig Smashboek) bij gehouden en doe dat lekker op mijn eigen manier. Zo ook de tekst.
Hoop natuurlijk wel dat mijn schrijven gewaardeerd wordt haha
anders moet ik er echt over na gaan denken hoe ik officieel een blog moet gaan schrijven......
maar of ik dan mijn blogs dan aan hou........

http://mystyleiscreativestyle.blogspot.nl/

Helaas was de kickoff even te laat voor Pasen.
Maar er komen nog veel meer feestdagen aan dus kunnen onze harten voldoende ophalen!
De eerste 2 die vollop aandacht krijgen is: Koningsdag & Moederdag!



Afgelopen tijd ben ik bezig geweest voor onze hobby: Geocaching. (Lees er meer over op mijn blog)
Druk in de weer met klei, verf en een de Transfer marker van Karin Joan!
Het ging niet helemaal zoals het moest gaan haha maar ik geef niet op!
Op mijn blog: My Style Is Creative Style & Restyle vertel ik je meer

http://huistotthuis.blogspot.nl/
Voor ons huisje heb ik iets ontdekt wat ik zo graag wil gaan realiseren:
De Koffiebar!

http://huistotthuis.blogspot.nl/


Onze keuken is niet zo erg groot (ons huisje trouwens ook niet ;-) ) en de aanrecht oogt al snel vol als je er iets opzet. Nou hebben we natuurlijk een paar leuke potten op de aanrecht staan voor bv de keukengereedschap, bijpassende thee voorraad- en suikerpot.
Ergens in een hoekje vind je onze koffiepot terug.
Wij zijn geen Senseo liefhebbers maar een gewone koffiezetapparaat.
Deze koffiebar gaat er opzeker komen!! Ik hou jullie op de hoogte


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!

Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!

Lieve groetjes

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...