zondag 29 maart 2015

Onze huisdieren

Kan me geen leven voorstellen zonder huisdieren!
Je wordt altijd vriendelijk begroet....hoe de dag ook is.
Boos zijn ze nooit op je, ze hebben onvoorwaardelijke liefde!

Ik heb zo mijn ups & downs en mijn kanjer weet altijd wat te doen.
3 Jaar geleden is er bij mij COPD geconstateerd.
Valt goed mee te leven als je je levenstijl aanpast.
Ik moest dus het een en ander omgooien in mijn leven.
Zo ook meer bewegen!

Wandelen zomaar.....vind ik niks.
Maar met Macho in mijn leven, is wandelen heerlijk!

Macho
of zijn naam voluit:
Lola's Dream Boy V Iduna Staffs.

Zijn website: Lola's Dreamboy Macho

Macho is een Staffordshire Bull Terrier,
ook wel in de volksmond een Engelse Stafford genoemd.
Hij heeft een hele mooie stamboom (al zeg ik het zelf hihi)
En de ras-fokker waar hij vandaan komt is:
V Iduna Staffs, Venhuizen.

Dit is hem! Is hij niet geweldig!!


Dan hebben we Whoopy.
Volgens ons is ze niet helemaal 100% haha
en ze mist een stuk van haar staartje
maar het is zo'n lieverdje!!
Een hele eigenwijze dame.
Whoopy is een mengelmoesje.....

Is ze niet lief??

Dan de oudste van het hele stel: Mickey

Mickey is een poes van ongeveer 12 jaar.
Haar verhaal is niet helemaal duidelijk voor mij want ze is mee gekomen
met mijn vriendin.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...