dinsdag 14 april 2015

Flip Flops

 

Of te wel Slippers!!!

Nou moet ik eerlijk bekennen: ik draag eigenlijk nooit slippers.
Ik vind ze of niet leuk of ze gaan zeer doen tussen mijn tenen
maar nu ik deze slippers voorbij zie komen ga ik deze zomer toch echt slippers kopen!!
En dan niet die dure... maar gewoon de goedkoopste en simpelste.

Momenteel gaan er veel ideeën rond om van normale slippers,
echte eye-catchers te maken!!

 
(Orgineel komt van een Spaanstalige website: Bazartextil.com)
Benodigdheden:

* Slippers
* je favorieten sjaal
* Schaar
Beschrijving:
Zoals al op de bovenstaande foto's kunt zien, is het niet moeilijk en ben je in
5 minuten al klaar!
*Knip de sjaal over de gehele lengt door, nu heb je 2 delen, voor iedere slipper 1.
* Sla de sjaal dubbel en knoop hem vast in het midden.
* Draai nu één van de delen van de sjaal, om je slipper.
* Draai daarna de andere kant om je slipper heen.
* Als het goed is, heb je nog voldoende sjaal over om deze om je been heen te wikkelen.
* En klaar!!
 

 Of hou je van glitter and glamour??
Ook dat kan!
 
(Orgineel is van: Fashionprovocateur.com)
 Benodigdheden:
* Slippers
* Glitters en gewone witte lijm of glitterlijm
* Haarlak

Werkbeschrijving:

* Zorg dat uw slippers helemaal schoon zijn!
* Smeer de rubberband in met witte lijm en strooi voorzichtig je glitters erover/of bestrijk ze met je glitterlijm

* Wacht minimaal 30 minuten tot alles droog is.
* Spuit dan je haarlak over je glitters.
Dat stabiliseert je glitters en vallen ze er niet gelijk weer van je slipper.
Dat zou zonde zijn! Je kunt eventueel ook een spuitlijm gebruiken.
Hoe dan ook, laat het lekker uitharden voor een dag!
Vind je ze niet geweldig!?


Nu kun je dus 'goedkope' slippers kopen en zelf versieren zoals jij dat wil!

Als jullie dit leuk vinden en nog meer willen zien en/of leren?
Laat dan een berichtje achter!
Er zijn nog zoveel meer mogelijkheden!




Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...