zondag 29 maart 2015

Kick off!!

Vandaag de Kick Off! om mijn vernieuwde blog aan de wereld te laten zien,
mijn facebook te lanceren,
onze twitter te laten leven,
en weer heerlijk te bloggen met mede-bloggers!

Het is zondag 29 Maart, Lente is begonnen en vannacht is de zomertijd weer ingegaan


Mooi moment dus om mijn nieuwe blog te lanceren, vind je ook niet!?
Best spannend allemaal hoor!
Ik blijf mijn blog aanpassen....zowel in tekst als in uiterlijk dus zal nu de knoop doorhakken:
Het is goed zo!

Mijn blogs 'Van Huis Tot Thuis' en "My Style Is Creative Style & Restyle'
bestaan nog steeds maar zitten hier geïntegreerd.
Gaande weg zul je ze wel ontdekken.

Ik hoop dat ik jullie genoeg kan inspireren om met mij mee te gaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...