zaterdag 10 december 2016

Facebook Give Away – Weggevertje! - Afgelopen




*** AFGELOPEN ***
Facebook Give Away – Weggevertje!
Hiep hiep hoera!!!!

2017 wordt voor mij een bijzonder jaar!!
Ik wordt 50 en ben dan 10 jaar samen met mijn vriendin.
En dat wil ik vieren met jullie!

En dat gaat van start met een leuke Facebook Give Away/Weggevertje!

Maar er komen nog meer leuke dingen in 2017!

Wat wil ik weggeven?
Dit ontzettend leuke lieve kerst muisje op een kerstbal!


Ohhh heb er zo’n zin in haha hopelijk jullie ook!

Hoe kun jij het winnen?
Simpel:
1-) Wordt lid van mijn Facebook-pagina: Blok OfLife.
2-) Like het bericht van mijn weggevertje
3-) en plaats een reactie dat je graag mee doet.
Op 31 December ga ik een lootje trekken onder alle geplaatste reacties om het nieuwe jaar in te luiden met het eerste kadootje!

------------------------------ Delen is lief ------------------------------

Hou in 2017 dus mijn blog & FB-pagina in de gaten voor nog meer leuke akties en weggevertjes!
Ook gaat in 2017 mijn webshop open dus nog meer akties!!

xXx Carla xXx

*** DE WINNAAR VAN DIT LIEVE MUISJE OP KERSTBAL IS:


GEFELICITEERD RINALDO!
DIT LIEVE MUISJE KOMT GAUW JOUW KANT OP!!

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

Geen opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...