dinsdag 18 oktober 2016

Ik ga vertalen!!



Ooooh ik heb toestemming om een patroontje te vertalen!
Jippieeeeeeeee! Wat leuk!

Het is herfst dus iedereen is opzoek naar leuke herfst-haakpatroontjes.
Net zoals ik.
Er is zoveel te vinden maar de meeste zijn Engels.
Opzich niet zo'n probleem voor mij maar ik weet dat sommige daar wel problemen mee hebben.
Nu ben ik een heel leuk Engels patroontje tegen gekomen van de Esdoorn-blad.
Ik heb hem al een aantal keer gemaakt.
Verschillende leuke herfst kleuren.

Hier heb ik een foto van 1x acryl en 1x katoen

Ik bleef ze maken haha want vind ze zo leuk!

Nu leek het me leuk om dit patroontje te vertalen dus............
heb ik Michelle geschreven of ik haar patroontje mocht vertalen.
En wat denk je?? Jaaaaaaaaa ze gaf me toestemming!!!

Thank you again Michelle from The Painted Hinge
for youre permission te translate youre Fall Maple Leaves Crochet Pattern.

Neem eens een kijkje op haar website! Ze heeft nog meer leuke dingen!

Vind je ze ook niet geweldig!?!?
En zo leuk en simpel om te maken.

Wil je weten wanneer de vertaling komt?
Wordt dan lid van mijn Facebook-pagina!
Daar kom je als eerste te weten wanneer de vertaling klaar is.

xXx Carla xXx

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...