maandag 12 september 2016

W.I.P.: Madala's/Dreamcatchers



Ik zou ik niet zijn als ik niet weer eens iets bijzonders maak.
Standaard en 'gewoon' komt vaak niet voor in mijn woordenboek.
Tijdens mijn opleiding Coupeuse was dat al gaande haha
Als ik dan een nieuwe collectie moest ontwerpen en maken, wist ik al snel wat ik wilde
en ging ik daarmee aan de slag.
Mijn ouders zeiden dan vaak: "Moet dat zo ingewikkeld? Waarom moet je toch altijd zo moeilijk doen!?"
Maar voor mij was dat niet moeilijk en ingewikkeld, nee dat was mijn visie en die wilde ik graag tonen aan de rest van de wereld.
Zo ook met haken dus ;-)

Ik begin er steeds meer en meer ervaring in te krijgen en ik merk
aan mezelf dat ik geregel van het 'normaal' afwijk.......
Nu ook weer.

Mandala's en/of droomvangers zijn helemaal hot op het moment.
Het lijkt wel alsof iedere crea bea ineens ontdekken dat zij die makkelijk zelf kunnen maken.
Ook ik natuurlijk want er komen voldoende patronen en ideeën voorbij om een heel
kasteel met verschillende Mandala's/Droomvangers te bekleden.

Maar ik wil wat anders en dus maak ik wat anders.
Je neemt een mooie grote bol garen en begint met minimaal haaknaald 4 (liefst groter maar maakt op zich niet zoveel uit) en begint een Mandala/droomvanger te maken.
Je gaat rond en rond en rond............

En......... je koopt een hoelahoep!!!
Ja echt een hoelahoep!
Die zijn gemiddeld 80 cm doorsnede en daar maak je je Mandala tussen!

Is dat niet geweldig!?!?
Hoe bijzonder kan je muur versiering zijn!?!?
Bij ons komt hij aan de muur, boven het hoofd end te hangen.
We hebben een geweldig mooi hemelbed van heel stevig eiken en daar past hij mooi tussen.
Ons raam is wel groot en zou hem ook voor het raam kunnen hangen maar
 ik wil hem boven ons bed hebben.
De hoelehoep moet nog weg gewerkt worden dus daar moet ik nog even aan werken hihi


Met zo'n grote Mandala/Dromenvanger zullen we toch heerlijk slapen!?


 xXx Carla xXx

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...