woensdag 3 februari 2016

Vreselijke rot ziekte!!!


Helaas heeft afgelopen maandag mijn lieve zwager
de strijd tegen die rot ziekte kanker verloren!!
Het is zo ontzettend snel gegaan allemaal!

In 2012 (nu 3 jaar gelden)heb ik mijn andere lieve zwager Arno
al verloren door die rot ziekte!!
In Feb was hij nog op mijn verjaardag. Toen hebben we met de hele familie
gebowld bij Happy Day's in Grootebroek.
We woonde daar toen en bij een toevalligheidje hadden we de familie compleet.
Dat is meestal niet het geval want vele werken in de zorg en draaien wisselende diensten.

Kort daarna werd er kanker bij Arno ontdekt.
In okt 2012 is hij na een hevige strijd, overleden.



Bij mijn andere zwager werd het ong 5 maanden geleden ontdekt.
In nov '15 zei hij nog zich goed te voelen en weer 6 uurtjes per dag te gaan werken.
We hebben nog wel gelachen want hij had een chemo gehad en wilde 's avonds gewoon weer
even lekker joggen maar dat bleek geen goede beslissing te zijn geweest want
tijdens het joggen ging z'n lichtje even uit.
Hij vond dat zelf wel erg grappig hahaha
Begin Dec '15 begrepen we dat de chemo's en bestralingen niet hadden gewerkt maar
hij ging waarschijnlijk mee doen aan een experimentele behandeling.

Nou is het natuurlijk altijd druk in de maand Dec. Ook als je geen kinderen meer
thuis hebt wonen! We hoorde niets dus gingen ervan uit:
geen nieuws is goed nieuws.



Maar helaas.... afgelopen vrijdag (29-01-; 15) kregen we een telefoontje 
dat mijn zwager 'van de week' afscheidt ging nemen.
Hij heeft vanaf het begin gezegd dat hij niet zo'n lijdensweg als z'n broer wil en
graag zelf het moment kies wanneer hij er klaar mee en klaar voor is.
Euthanasie.

En dat werd dus afgelopen maandag (01`-02-'16)
De hele dag is hij samen geweest met z'n gezin.
Heeft elk kind (hij heeft er 3) apart genomen en een boodschap mee gegeven, 
zo ook zijn vrouw natuurlijk.
's Avonds om 18:45 uur is hij vredig gegaan.
Naast het feit dat het heel erg moeilijk omgaan is met die rot ziekte,
het verlies van je lieve zwager moet je ook die euthanasie een plek zien te geven.
En dat vind ik super moeilijk!!

Ik ben dus nu 2 zwagers verloren aan die klote ziekte!!!
Hoe ga je hiermee om??
Hoe moet je dit een plaatsje geven?
of beter gezegd

waarom??



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...