vrijdag 12 februari 2016

Mag ik jullie voorstellen: Caillou!






Mag ik jullie voorstellen: Ons kleinpup Caillou!
(uitspraak: kaai-loe)


Caillou is het nieuwe gezinslid van mijn jongste zoon en schoondochter.
Ze is een mix: paps is een Mechelse herder (politiehond) en mams is mix Labrador/Mastiff.
Dus we hebben nog niet echt een idee hoe ze gaat uitgroeien haha

Ze is hier nu 2x geweest en het gaat goed met onze kanjers!
De eerste dag was even gespannen want Macho is niet de makkelijkste,
maar nu dag 2 hebben we hem een beetje laten gaan en het ging fantastisch!
Caillou vind hem wel eng want tja hij is een ruwe bolster hahaha en dat
vind Caillou toch wel erg eng hoor haha 

Wij zijn dus voor het eerste oma's geworden!
Van een kleinpup! ;-)

We vinden het erg belangrijk dat de honden het met elkaar kunnen vinden.
Voor onze honden is het goed om te accepteren dat er van alles bij ons binnen komt lopen,
en voor Caillou hier haar 2e thuis gaat vinden.
Er staat nl op hun programma dat ze 1x per week een dag bij ons is hihi
omdat ze dan beide niet thuis zijn.
Als alles goed blijft verlopen, heb ik daar totaal geen probleem mee!




Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...