maandag 24 augustus 2015

Aan de koffietafel - week 34



 Tja, aan de koffietafel.
Een wekelijks overzicht van wat er gaan is.
Soms is dat weinig en soms ook heel erg veel!
Aflopen tijd heb ik het nogal druk gehad met de groep
'Samen staan we voor vrolijk'
Eigenlijk slokte dat al mijn tijd op.
Vanaf vandaag zoek ik weer de evenwicht in al mijn zaken.
De groep heeft zeker prioriteit maar zo ook mijn blogs en werk.
 Ik ga dat deze week allemaal op een rij zetten voor mezelf.

Ook onze grote hobby Geocaching moest er aan geloven maar dat hebben we
afgelopen weekend weer opgepakt!
Lees hier ons avondtuur!


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.

Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!

Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...