donderdag 23 juli 2015

Mijn nieuwe deken: Cal 2015


 Ik kan het niet laten. Ja ik ben weer aan een nieuwe deken begonnen.
Deze is de Cal 2015 van Jolanda en Tertia.

Elke week wordt er een rand gepubliseerd en kun je aan de slag.
Je weet van te voren dus niet wat er gaat komen.
Een verassings deken dus!

Nou zijn ze al in Januari begonnen en ik ben pas ingestapt maar dat is juist zo leuk!
Je kan in- of uit stappen wanneer jij dat wil!

Je start met een granny square. Je hebt de keus uit 2 verschillende,
daarom heen haak je elke week een rand.
Op het moment dat ik dit stukje schrijf, zijn ze bij week 29 en voorzover ik weet,
gaan ze tot week 40.
Ik ben 'pas' bij week 13 en ga lekker op mijn gemak verder met mijn deken.
Ik heb de kleuren zwart/wit en grijs 
en haak met acryl G-B No 1 en haaknaald 4.

Dit is mijn kleed tot zover

Vind je hem niet prachtig!?!?
Mij benieuwen hoe groot hij gaat worden.
Wil je ook meedoen?
Wordt dan lid van de Facebookgroep:
Dutch Crochet, a Granny a day 2013
Of neem een kijkje op de website.

Tot laterzzzz

Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...