donderdag 23 juli 2015

Haak Virus!


Pffff ben helemaal in de ban van haken.
Wat is dat een relax werkje zeg!
Het mooiste is tijdens deze mooie zomer dat ik eindelijk heerlijk rustig buiten kan zitten, met mijn haakwerkje natuurlijk. Normaal kan ik niet lang buiten zitten.
Ik verveel me erg snel en 'rustig zitten' komt niet...correctie, kwam niet in mijn woordenboek voor.
Nu wel!!

Waar ben ik nu mee bezig?

Met de Cal 2015!
Deze is van Jolanda en Tertia
 Hier heb je alvast de link voor meer informatie;
en hun facebookgroep: Dutch Crochet, a Granny a day 2013
Ik gebruik de kleuren: zwart - wit - grijs

Voor de start heb je de keus uit 2 verschillende granny's waar je dus omheen gaat haken.
Elke week komt er een rand bij.
De nieuwe rand wordt gedeeld op hun facebookgroep en zo maak je dus een verrassingsdeken.
Je weet van tevoren niet wat er komt.
Echt zo leuk om te doen!!

Nou heb ik een klein voordeeltje want zij zijn al in januari begonnen en ik ben er pas een paar weken mee bezig dus kan een beetje spieken wat voor rand eraan komt en eventueel mijn kleur kan aanpassen. 

Onderstaand is week 01 en 02 van de Cal 2015

 

Hier week 3

en hier week 4

Begin je al een beetje te snappen dat het verslavend werkt!?!?

Ik haak met acryl G-B No. 1 en haaknaald 4
Een bol hiervan kost mij € 1,10.

Er is ook een Cal 2014, dat is een strepen deken & Lily Pond Cal, bloemen squares/deken.

Ik hou jullie op de hoogte!


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...