maandag 12 januari 2015

Hobby/logeer kamer

Ineens hebben we een slaapkamertje over.
Nou ja over.... ;-)
We hebben een jaar lang een pleegzoon gehad.
Toen we verhuisde naar onze huidige woning met 2 slaapkamers,
was ik genootzaakt om mijn knutsels op zolder te gaan uitstalen.

Niks mis mee want de zolder is groot genoeg, er hing alleen nog geen lamp
en dat was voor mij de smoes om lekker beneden aan de tafel te zitten knutselen.
Maar je weet het he....


Dus ik moest toch maar gauw een oplossing zoeken.
Ik deed steeds alles netjes in een kratje maar vind dat best vervelend als je lekker bezig bent.
Maar goed, er zat niets anders op.

Tot nu !!!!

Onze pleegzoon is weer terug naar huis. Dus wij hebben ineens weer een
slaapkamer 'over'. Eerst even afwachten of het met onze pleegzoon goed bleef gaan.
Dat blijft het dus nu na 3 maanden heb ik mijn intrek gedaan met al mijn knutselfrutsels haha
Daar kan ik lekker doen wat ik wil zonder dat ik steeds alles moet opruimen!
Jippieeeeeeeeeeeee




Op dit moment is onze droger stuk dus we gebruiken dit kamertje ook
een beetje als washok haha
het was rek staat in de kamer en ook de strijkplank is ready to go!
Maar de kamer is er groot genoeg voor!!

Ik ben natuurlijk wel inspiratie op gaan doen voor de knutselkamer.
Op mijn andere blog kun je daar alles over vinden:



Groetjes, Ca & Co





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...