vrijdag 9 januari 2015

Een goede start

2015.... nieuw jaar, nieuwe kansen!

En waar komt Karen Joan mee....?
Motivators!!!

Zo moeilijk is het niet om dat te maken en te printen maar het is
altijd zo'n chaos in mijn hoofd door de vele ideeën die ik steeds op internet vind.
Dat ik me vaak maar moeilijk kan concentreren op 1 ding.
Hebben jullie dat ook??????

Maar goed, de motivators konden niet op een beter moment komen!
Ze heeft diverse op haar blog staan, haar link vind je onderaan.

Ik heb deze alvast uitgeprint en ingelijst.
De grote zwarte letters zijn mooi maar ik vond de tekst die eronder staat
veel mooier!

Wil je ze ook? En ben je benieuwd naar de andere?
Kijk dan even op mijn andere blog:
My Syle Is Creative Style

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...