donderdag 25 oktober 2018

Nieuwe uitdagingen



Winter 2019........tijd voor nieuwe uitdagingen......op haak gebiedt ;-)
Ik ben een beetje klaar met recht toe, recht aan haken.
Amigurumi haak ik alleen nog maar in opdracht.
Dekens vind ik echt leuk om te haken dus dat blijf ik doen
maar ..............
ik zoek meer!! Nieuwe uitdagingen dus.
Heb gemerkt dat ik een echte herfst/winter haakster ben.
Ik vind de wol lekker, grotere haaknaalden dan zomers en je kunt lekker
met grove structuren werken.
Ik ben al begonnen met kabels haken.
Dit is zo ontzettend leuk om te doen!!
Daar gaat zeker wel wat eigen geschreven patronen van.
Er zijn zoveel diverse kabels, dus verlopig kan ik verder haha
 Maar ik ga nog meer doen deze winter!
Ik zal hier een tipje van de sluier oplichten aan de hand van foto's.
Later zal ik er dieper op in gaan.
Ben nu bezig met Interlock Haken. Daar in mijn volgende blog meer over.
De Havana
Tapestry - Phoenix Rising

Tunisch haken met Walker Hollow

 en nog meer Tapestry en delen Fair Isle haken
Jullie zien.........ik ga mij zeker niet vervelen deze winter! haha
xXx Carla xXx


Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...