maandag 6 november 2017

Mijn eerste vest!



Yes! Ik heb mijn eerste vest gehaakt!
En hij is zo lekker warm en zit heerlijk!



Ik ben een beetje klaar met het maken van Amigurumi.
(poppen, fanatie figuurtjes, dieren enz....)
Vind wel heel leuk hoor en zal zeker tussendoor nog het een en ander maken
maar wilde eens wat anders: Kleding haken!

En ineens kwam Lorena van Cre8tion Crochet met een geweldig vest!
Het was de Fall Call van 2017.

Ik was op slag verliefd!
\
Ik had nog wat garen liggen van de Zeeman in de kleuren licht grijs, anreciet en wit en dacht dat dat wel een mooie combinatie was.

maar het werd me te druk.
Dus.....alles weer uit elkaar gehaald en opnieuw beginnen.
Mijn gedachte was dan de 2 grijs kleuren (wit had ik niet genoeg).
Het orginele resultaat:
Maar nu vond ik hem weer wat saai worden haha
ja ja.... familie en vrienden zouden zeggen: Ja hoor, heb je haar weer!
Maarja ik vond hem saai dus bedacht dat ik dit lekkere wintervest kon versieren met
mooie gehaakte sneeuwsterren!!
Zo gezegd, zo gedaan. Op Pinterest een paar mooie sneeuwsterren opgezocht, gehaakt en weer uithalen, net zolang ik 'de' juiste vind.
Dan alle sneeuwsterren op het vest genaaid.
En ik moet zeggen: Ik vind hem helemaal geslaagd!!
Jij ook!?

Ik ga hem zeker nog vaker maken want dit vest haakt heerlijk en je kunt er
volop varieƫren!



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx Carla xXx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...