donderdag 31 december 2015

Vaarwel 2015 - Hello 2016!!



De laatste uurtjes van 2015 zijn aangebroken.

Het is 10 graden en de zon schijnt.
Het warmte-record is verbroken afgelopen maand.
Bijna de hele maand toont dubbele cijfers maar men geeft nu aan dat het in Januari
een strenge kou gaat aankomen.
We wachten het af.

Het was een jaar met diepe dalen en een paar enkele pieken.
We hebben weer zo'n 12 maanden in 'overlevings-modus' gestaan maar als alles gaat
zoals we nu hopen (de vooruitzichten zijn goed) kunnen we aankomend jaar 
echt weer gaan genieten! En dat zijn we dan ook echt van plan!!

Helaas is er ook minder nieuws.
We gaan de aankomende maanden zwaar krijgen want mijn zwager is de strijd
aan gegaan met K. Mijn 2e zwager dus die die strijd moet leveren.

Een jaar waar ik haken opnieuw ontdekten en gelijk dat dat meer voor mij doet
dan welke psych en pillen dan ook!
Kijk maar eens op mijn creatieve blog.
Daar staat eenpaar leuke collages wat ik allemaal gemaakt heb:
My Style Is Creative & Restyle

In Oktober ben ik begonnen aan mijn eigen Goede Doel:
Hip & Warm de Winter door!
Met gedoneerd garen maak ik leuke items voor de
Kinderkledingbank Stede Broec.
Ik blijf heerlijk bezig en verwen kinderen met leuke hippe haaksels en breisels.
Straks verandert dat naar:
Fris & Fruitig de zomer in

Er is ook hard gewerkt aan de tuin.
We kijken momenteel zo uit naar het aankomende voorjaar!!
Wat een genot zal het zijn als we straks kunnen genieten van al dat moois wat in de tuin gaat groeien!

Wil dolgraag mijn fotografie weer oppakken.
Dus ik moet gewoon zorgen dat mijn batt gevuld blijft haha

Aankomend jaar is het ook tijd om de naaimachine weer te installeren.
Ik ben de laatste weken bezig met het restylen van kleding en dat is geweldig!!!
Ook hiervan moet ik eens wat meer foto's gaan plaatsen hihi

2015 het jaar van:
familiebanden weer hernieuwd;
mensen verloren maar ook gevonden;
vrienden die geen vrienden bleken te zijn;
vriendschappen uit onverwachte hoeken;
strijd verloren van onze wettelijke vrienden;
waar de gezondheid het soms liet afweten;
ik de strijd met BS aangegaan ben;

het jaar wat we het liefst uitvlakken maar ook eigenlijk lessen zijn geweest
die we mee kunnen nemen naar 2016

Gelukkig, warm, gezond maar vooral liefde vol 2016!!



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...