maandag 17 augustus 2015

Aan de koffietafel - week 33



Helaas heb ik het de afgelopen weken nogal druk gehad.
Beetje te druk eigenlijk...........
Ik moet weer even prioriteiten stellen om mijn blogs voorrang te gaan geven.

Sinds een kleine 2 maanden ben ik lid geworden van een groep genaamd:
Samen Staan We Voor Vrolijk.
Het idee achter de groep is om met blokken die gehaakt of gebreid zijn,
dekens te maken voor kinderen die het zo nodig hebben in de opvang.
Denk bv aan St. Het Vergeten Kind.
Elke deken bevat blokken die door verschillende mensen gemaakt zijn om zo de kinderen
te laten weten en voelen dat er heel veel mensen aan hen denken en ze alle liefde en warmte
willen geven als ze kunnen. De dekens worden van de kinderen en zij kunnen deze overal mee naar toe nemen waar zij verblijven en hopelijk als ze volwassen zijn, zij nog steeds de deken hebben
en iedere keer als zij de deken zien, weten hoeveel mensen achter hen staan.
Al gauw ben ik mede-beheerder geworden met nog 4 andere dames en de 'klik' is der gewoon alsof we al jaren samen zijn.
Meer weten?

Onze tuin wordt steeds mooier!!
De bloemen staan in volle bloei en we mogen zeker niet klagen over het weer!
Jeetje mina wat een pracht zomer!
Je kunt meer lezen in het onderwerp 'Tuin'! 



We hebben zelfs een zwembad! jaja gekregen van een lieve buur omdat zij
een 'echt' zwembad zouden krijgen.
We hebben wel 2 a 3 dagen erover gedaan eerdat hij gevuld was met water want we hebben immers geen tuinslang maar moesten het doen met emmers! hahaha

Dit blog heb ik 'opgegeven'.
Nee hij bestaat nog steeds maar ik ben niet zo heel intens meer bezig
om van alles te zoeken om van je huis een thuis te maken zoals ik voorgaande jaren
heb gedaan. Als ik nu ergens naar opzoek ben, plaats ik het in mijn eigen blog
en het voelt op dit moment dat ik daar niet speciaal een blog voor hoef te hebben.
En buiten dat.......3 blogs is wel erg veel werk hoor hahaha




Dank je wel voor het lezen van mijn blog.

Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!

Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...