vrijdag 7 november 2014

Guur weer en organiseren

7 november, de herfst is dan dus toch nog eindelijk gekomen.
Binnen brandt de kachel lekker en buiten is het guur en koud.
Mooi tijd om dus lekker aan de blogs te werken!

Heb het nu eindelijk zover dat ze allemaal met elkaar verbonden zijn
en duidelijk gemaakt dat dit de hoofd-blog is.
Het zijn nog steeds 3 blogs haha heel wat werk dus!
maar niet iedereen is geïnteresseerd in mij dan wel leuke mooie
plaatjes voor je huis of leuke creaties om te maken ;-)

Ergens in mijn achterhoofd zit ik nog even te worstelen met mijn blog:

Van Huis Tot Thuis.

 
Leuke inspiratie foto's voor onszelf sla ik daarin op maar dat doe ik ook
op ons Printerest-bord.
*zucht* Hoezo maak ik het mezelf moeilijk??


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...