donderdag 9 oktober 2014

Mijn eerste banner!

Door Printerest kom ik zoveel leuke dingen tegen!
Ik wil alles wel maken haha maar alles op z'n tijd.
Ooit was ik al een aantal banners tegen gekomen die ik allemaal leuk vond, het was meer een kwestie van plek zoeken dat tijd en kosten ;-)

We hebben een muurtje in de huiskamer waar de keuken achter zit.
Dat was natuurlijk een uitgelezen stukje muur om zo'n leuke banner voor te maken.
Ik kreeg van de week ineens een ingeving en ben gelijk aan de slag gegaan.
Dit is de banner geworden! (Ok moet nog even een ander kleur koort of lint zoeken maar ik wilde hem dolgraag hebben hangen hihi)


Hij is echt heel simpel te maken dus wil je weten hoe?
Kijk dan eens op My Style Creative Style: Banner
Daar leg ik uit hoe ik de banner gemaakt hebt.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...