donderdag 9 oktober 2014

Eerste Banner

Enige tijd terug zag ik diverse banners. Ik vond ze zo leuk dat ik wist dat er een dag kwam dat ik een banner ging maken. Nu in ons nieuwe huisje had ik daar mooi de ruimte voor!

Dit is hem geworden!

Wil je weten hoe ik hem gemaakt hebt?

Ik had kartonnetjes liggen van deze afmetingen.
Ik heb op de computer deze letters gemaakt en uit geprint.


Ik heb een gewoon A4-tekenpapiertje gepakt en die door 4 gedeeld.
Dit was een mooie afmeting voor de kartonnetjes, deze kon ik dan mooi
ong. 1 cm om het karton vouwen maar eerst....verven!

Ik heb de randen een kleur gegeven die ik graag terug wilde zien achter de letters


Het midden heb ik niet geverft want daar komt toch de letter op geplakt.


Dan heb ik de kartonnetjes op de geschilderde papieren geplakt.
Let op dat je de achterkant van je papier op je karton plakt!


Daarna heb ik de letters erop geplakt.
Met de perforator heb ik gaatjes gemaakt en dan een lint doorheen rijgen!

En tadaaaaaa..... de banner is geboren!




Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Ik zou dat erg leuk vinden als je een leuk berichtje achter laat!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!
xXx xXx

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...