donderdag 3 september 2015

Rookvrij - Dag #02


 Dag numero #02

Goh ik ben de eerste dag goed doorgekomen.
Vind het nog steeds erg spannend allemaal en duik geregeld naar boven ;-)
Boven werd er so-wie-zo niet gerookt en ook niet in de 2e slaapkamer cq strijk-, was-, knutsel kamer.
Heb nog geen twijfels en ben nog steeds overtuigd dus dat is toch goed!?

Vanmorgen wakker geworden, heerlijk bakkie gedronken en voor de rest niets.............
Denk dat dat voor mij dan ook geen probleem is want ik wordt geregeld benauwd wakker en het eerste wat ik dan moet doen is mijn Spiriva pakken en puffen!
De Spiriva is mijn opstart-puffer zeg maar hahaha

Door mijn COPD en Astma heb ik 4 verschillende puffers:
Spiriva - mijn opstart puffer ;-)
2 verschillende sterktes Seretide. de 200mg voor normaal gebruik maar voel ik dat de benauwdheid
erger wordt, heb ik nog een 500mg liggen.
Deze Seretide heeft een dubbele werking: 
 preventief voor ontstekingen en werkt gelijk de benauwdheid weg.
en dan heb ik nog een Ventolin. Deze heb ik al heel wat jaar en je vind overal in huis en tassen van die blauw disken hahaha ze werken gelijk de benauwdheid op. Ik mag ze dus meerdere malen per dag gebruiken.

uhmmmm ik wijk nu helemaal fa van het roken haha
is dat een goed teken???
Maar ok, lekker bakkie gedronken, gepuft en ben van alles aan het doen in huis,
en met mijn blog natuurlijk haha
Heb het ook aangekondigd op mijn facebook!
Weet nog steeds niet of ik dat wel of niet wil maar heb het gewoon gedaan hahaha
Ik wachter het wel af.

Het is nu 1300 uur en het gaat goed.
Ga straks lekker eten...... ze zeggen dat je smaak toch beter wordt!?
Nou dat gaan we maar ervaren denk ik hihi



Dank je wel voor het lezen van mijn blog.
Als je wilt kan je een bericht achterlaten. Ik zou dat erg leuk vinden!
Geniet van de dag en maak er wat moois van.
Tot de volgende keer!


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...